söndag, mars 15

Fredag.Lördag.

Hej på er alla!
Måste samla mig o blogga lite,så ni vet vad jag sysslar med.
Fredag: Vi var till Mariberg och köpte ny tv,för den vi har nu
är lånad av Anita o Anders. Dom kanske vill ha tillbaka den snart.
En sväng till Ikea blev det oxå ,men inget köp.Så gick den dagen.

Lördag: En grå o trist dag,tur det finns lite snö kvar.
Andra väntar på våren,men jag tycker det mest är slask.

På kvällen blev det melodifestivalen,många låtar att lyssna på.
Men vi tyckte rätt låt vann! Tur inte Ugglas kom först,henne
gillar jag inte. Nu har jag inget mer att skriva om just nu.
Hej från blogghebbe.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till ny tv.Då kan ni se Ernman i moskva på storbild;-)
Tänk bara finalen i Lets dance!

Anonym sa...

Ja, rätt låt vann. Måns blev väldigt besviken kunde man se.
Jag längtar till våren, då kan jag ta min cykel och sträck ut på långfärd.
Min cykel kommer jag itne att överge även om jag köper bil.

Hanna sa...

Eran nya Tv var snygg och cool!
Kram Hanna

Junne sa...

Tvn var riktigt snygg. Jag är ganska avensjuk.