lördag, mars 21

Fredag,Lördag.

Fredag.
Åkte till Funckes på förmiddagen,Anita o jag handlade på coop.
Sedan provkörning av bilar,men vi hann bara med två ställen.
Fast det är Anita som skall ha bil,så får jag provköra bilarna.
Får se om det blir några mer ställen en annan dag.
Lördag.
Idag åkte Bettan,Hanna,John-Erik o jag till Mårtenstorp.
Där fick vi se många jätte söta lammungar,vita,svarta o bruna.
Flera av dom måste matas med nappflaska.
Det gör att de inte är så rädda,de nosade o nafsade på oss.
Hanna hade flera stycken runt omkring sig hela tiden.
Sedan bjöd Annechatarine o Per på gott fika.
Trevlig helg önskar blogghebbe.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej rallyförar'n:-)
Om du skriver http://herbertsson,blogspot.com ett kommatecken efter efter herbertsson,då kan man ej klicka på länken och komma direkt till din blogg när man läser ex i anitas el min blogg.skriv ist en punkt.så här http://herbertsson.blogspot.com då kan man komma direkt t din blogg faster.

Anonym sa...

ååh, du skulle tagit med några små söta lamm hem till dig å jontelerik :) då kunde jag kommit å hämtat dom, kan tänka mig att dom va huur söta som helst! kram kram

Anonym sa...

Jag hittade Jonatans blogg idag.Skrev några rader där också.