måndag, augusti 3

Måndag.

Lördag: Lite städning på morgonen som vanligt.
Hugo,Hanna o Robin kom en stund och fikade.
Sedan åkte jag till Vanja,AnneChatarine var oxå där.
Vi fixade 80 st smörgåsar som skulle serveras på kvällen.
Piga och Dräng hade dans i Garphytteparken.
Det var en trevlig kväll med många som dansade.
Kom hem rätt så sent på natten.
Söndag: Anita ringde hon hade blivit dålig i magen på morgonen.
Så hon kunde inte följa med Susanne o Karolina till Opera på Skäret.
Biljetten fick jag ta istället för henne, så det var bara att bestämma sig fort.
Vi såg Puccinis Kappan,Leoncavallos Pajazzo.
En underbar miljö,och duktiga sångare.
Synd om Anita som blev sjuk tycker jag.
Men tack för att du tänkte på mig,så jag fick följa med.

Hej för i kväll från blogghebbe.

1 kommentar:

Christina sa...

Det var väl skojigt iaf att få roa sig med ungdomarna:-)?