onsdag, augusti 26

Mina sommarblommor,även lilla Max.
















Har inte skrivit på länge,varit lite lat kanske ni tycker.
Ibland händer det inte så mycket,utan det vanliga stöket.
I torsdag var Maria här och trimmade Alice.
Sedan skrev vi papper på att Alice är min hund nu.
Har ringt och fixat försäkring på henne i går.
Idag har vi haft fint besök av lilla Max.
Han var här hos oss medan föräldrarna var på husvisning.
Det gick jättebra,lite gråt innan maten blev färdig.
Hanna,Hugo,Bettan,Johannes,Jonatan o Sussi var oxå här.
Hanna har fixat bilderna till bloggen,så jag tar inte åt mig äran.
Hej för denna gång från blogghebbe.





3 kommentarer:

Hanna sa...

Hej Mormor!
Det var du som tog bilderna på blommorna så ära ska även du ha! Fina blommor du har! Det var roligt att vara på besök hos dig och det var roligt att träffa sysling Max!:)
Krammar Hanna!

Christina sa...

Duktig faster,snart lägger du in bilderna själv också:-)

karro_snuz@hotmai.com sa...

Jahaja så mycket roligt har du haft så du glömde att nämna att jag var hos dig. Fina blommor ;-)