torsdag, april 9

Blåkulla.

Hej på er alla,har varit lite lat med bloggandet.
Skall försöka uppdatera de här dagarna,det har varit både sol o regn.
Städ,tvätt o handling till helgen,mat måste man ju ha både till helg o vardag.
Planterat påskliljor på kyrkogårdarna,det var inte så lätt för det var fruset.
Igår var Ann-Britt,Sven-Arne,Bettan o barnen här en stund.

Jag har duschat o borstat Alice ikväll,hon skall klippas i morgon.
Sedan måste kvasten putsas o trimmas,för färd mot Blåkulla.
Ni hänger väl med mig dit,så jag inte blir själv?
Har haft en liten påskgumma här redan idag.

GLAD-PÅSK önskar blogghebbe.
.

3 kommentarer:

Christina sa...

Jag tar kvast,hund(ist för katt)kaffepanna o huckle med på påskafton.Vi kan träffas vid Coops parkering så flyger vi till Kyrkvägen.

Hanna sa...

Så klart jag följer med till Blåkulla!:)

Anita sa...

Jag ser fram mot att se er komma flygande. Själv är jag ju redan på plats.