söndag, april 5

Lördag,Söndag.

Lördag: Var på företagsmässa i Vintrosa.
Mycket folk var där i vårvärmen,fina saker fanns att titta på.
Det var många barn som hoppade i Marcus hoppborg.

Här hemma eldade vi lite men det är för surt än.
På kvällen sydde jag färdigt gardinerna till köket.

Söndag: Torkade köksfönstret,satte upp nya gardiner.
Har satt upp långgardiner istället för kappa den här gången.
Grått väder får inte hindra promenader.
På kvällen motionsdans,övar till våra uppvisningar.

God kväll från blogghebbe.

3 kommentarer:

Kinna sa...

Du tog väl nån rast med fika och bullar emellan hoppas jag :-)

Christina sa...

Nu börjar ordningen återställas efter Skånebesöket.Freja har promenerat med Vera tax i dag.De blev jätteglada att se varandra.

Neson sa...

hihi, jag har oxå fixat med gardiner å sånt, jag gör fint i Sus å mitt hem medan jag går hemma å hon är ute på praktik, men nästa vecka ska jag iväg på min praktik, det ska bli superkul! ta hand om er! kram