söndag, juni 28

Varmt!

Orkar knappt någonting i värmen.
Skall försöka blogga lite om vad jag sysslar med.
Idag har jag tvättat täcken och bytt i sängarna.
Kunde hänga ut tvätten idag,för det luktade inte svinskit.
Annars händer det inte så mycket,en så varm dag.
Igår kom Anita fräsande i sin fina blå clio.
Den var lite dammig,så det blev tvättning av.
Anita hade tid att stanna lite längre,den här gången.
I fredags var jag på lillmarken i Fjugesta.
Blev inte så mycket handlat,men träffade många bekanta.
Så har jag målat färdigt trädgårdsmöblerna.
Det går åt lite extra färg när jag målar,för färg fastnar på mig oxå.
Är så försiktig i början men sedan blir det gärna lite kladd.
Hittade en låda som jag målat om,den skall jag ha blommor på.
Nu orkar jag inte skriva mer,hej från blogghebbe.

1 kommentar:

Hanna sa...

Såg din bil på marken mormor! Men såg aldrig dig! Det var tråkigt!