tisdag, september 22

Regn,rusk och blåst.

Höstdagjämningen i dag det känns,ruskvädret kom på en gång.
Men Alice o jag varit ute på vår vanliga förmiddagsrunda.
Hanna har ändrat bilden på bloggen,tyckte den blev bra.
I helgen har Johannes varit här,han kan både harva och så.
Det är bra för J-E som behöver lite hjälp ibland.
I söndags var jag på styrelsemöte hos Viola på eftermiddagen.
Jag är kassör i föreningen men får hjälp av John-Erik med alla siffror.
Föreningen firar 25 år,så vi måste fira med något roligt.
Får se vad som händer här på höstkanten.
Sedan var det motionsdans på kvällen,fick åka själv J-E jobbade som vanligt.
Annars går dagarna som vanligt,det finns alltid jobb bara man vill.
Nu är det snart middag får se vad jag hittar på.

God middag från blogghebbe.

5 kommentarer:

Anita sa...

Har varit på stan en stund, så nu är det dags laga middag för mig också. Det blir kycklingkassler i ostsås.

Christina sa...

Snart kan du göra blogdesign själv faster;-)

Kinna sa...

Hej hej hej! Håller med dig, det blev en fin bild. Usch så tråkigt att höra att det är regn och rusk hemma =( Kram

Hanna sa...

Roligt att du tyckte att bilden blev bra Mormor!!♥
Jag blev nöjd med den!

♥Kramar Hanna♥

Anonym sa...

Fin bild på Alice!!! Kan det vara Hanna som har fotat och fixat? Jo, det skulle jag väl tro.
Hälsn, Susanne